Klachtenafhandeling

Baby Plus levert producten van goede kwaliteit en staat dan ook achter haar producten. Het kan echter voorkomen dat u niet tevreden bent met een geleverd artikel of dat een artikel binnen de garantie beschadigd of kapot gaat. Wij vragen u dan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen op 0229-215 186 of per mail

Indien er sprake is van een beschadiging zullen wij u vragen een foto van het beschadigde artikel te maken, zodat wiij hier een duidelijk beeld van krijgen en indien aanwezig het bijbehorende serienummer te vermelden. Indien u een probleen heeft met een geleverd artikel vragen wij u dit probleem duidelijk vast te leggen op foto en/of video.

Zodra wij alle informatie over de betreffende klacht hebben ontvangen zullen wij contact opnemen met de leverancier. Het is helaas niet mogelijk zelf contact op te nemen met de leverancier, dit gaat altijd via Baby Plus. Zodra wij een terugkoppeling van de leverancier ontvangen zullen wij contact met u opnemen. Voor deze terugkoppeling zijn wij afhankelijk van de leverancier. Wij zullen er naar streven om uw klacht zo snel mogelijk af te handelen.

Baby Plus streeft ernaar een zo goed mogelijke service te bieden. Wij zullen er dan ook alles aan doen om de kwaliteit van onze producten te waarborgen. Wij zullen samen met u altijd naar de best mogelijke oplossing zoeken, maar mocht u er echt niet uitkomen met Baby Plus dan kunt u altijd contact opnemen met de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk, een onafhankelijke stichting.