Klachtenafhandeling

Baby Plus levert producten van goede kwaliteit en staat dan ook achter haar producten. Het kan echter voorkomen dat je niet tevreden bent met een geleverd artikel of dat een artikel binnen de garantie beschadigd of kapot gaat. Wij vragen je dan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen op 0229-215 186 of via info@babyplus.nl.

Indien er sprake is van een beschadiging zullen wij je vragen een foto van het beschadigde artikel te maken, zodat wij hier een duidelijk beeld van krijgen en indien aanwezig het bijbehorende serienummer te vermelden. Indien je een probleem hebt met een geleverd artikel vragen wij je dit probleem duidelijk vast te leggen op foto en/of video.

Zodra wij alle informatie over de betreffende klacht hebben ontvangen zullen wij contact opnemen met de leverancier. Het is helaas niet mogelijk zelf contact op te nemen met de leverancier, dit gaat altijd via Baby Plus. Zodra wij een terugkoppeling van de leverancier ontvangen zullen wij contact met je opnemen. Voor deze terugkoppeling zijn wij afhankelijk van de leverancier. Wij zullen er naar streven om je klacht zo snel mogelijk af te handelen. Duurt dit langer dan 14 dagen dan brengen wij je hiervan op de hoogte.

Baby Plus streeft ernaar een zo goed mogelijke service te bieden. Wij zullen er dan ook alles aan doen om de kwaliteit van onze producten te waarborgen. Wij zullen samen met jou altijd naar de best mogelijke oplossing zoeken, maar mocht je er echt niet uitkomen met Baby Plus dan kun je altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.